• Rubrikalar
    • Rubrikalar
    • Xəbər
    • Şərh
    • Tribuna
    • Foto
    • Video
  • Media hüququ
    • Media hüququ
    • Analiz
    • Qanunvericilik
    • Hüquqi yardım
  • Media tənqidi
  • Dünyanın səsi
.

  • Email
  • Facebook
  • RSS
  • Twitter
  • YouTube
  • Rubrikalar
    • Xəbər
    • Şərh
    • Tribuna
    • Foto
    • Video
  • Media hüququ
    • Analiz
    • Qanunvericilik
    • Hüquqi yardım
  • Media tənqidi
  • Dünyanın səsi
Emin Huseynzade

Koronavirusun yaratdığı yeni biznes imkanı

  • 03 Aprel 2020
  • Posted in ManşetMediaTribunaYazarlar
0
SHARES
FacebookTwitterPinterest

Emin Hüseynzadə

Pandemiya dövründə ən çox təsirə məruz qalan sahə haqda hamı danışır. Bu, səhiyyədir. Həm də əsas qorxu fərdi sağlamlıq məsələsi deyil, sistemin bu sınağa dözə bilməyəcəyi ilə bağlıdır. İkinci və daha böyük, üstəlik, uzunmüddətli təsirlənən sahə unudulur, sonraya saxlanılır. Bu, biznesdir.

On minlərlə işçi evdə qalıb, iqtisadi artıma, gəlirin əldə edilməsinə yardım etmir. Eyni zamanda yüz minlərlə adam hətta işləyən və ya potensial olaraq işləyə biləcək müəssisələrin məhsul və xidmətlərindən istifadə etmir. Artıq başlanmış iqtisadi böhran hələ pandemiya davam etdiyinə görə göz önündə deyil. Hələlik deyil. Belə vəziyyətdə bizneslər və fərdlər durmadan hansı sahələrin imkan yaratdığı haqda düşünürlər. Cavab isə üzdədir.

Əhalinin durmadan qəbul etdiyi və pandemiya ilə birlikdə qəbulunu artırdığı ən böyük məhsul – informasiyadır. İnsanların televiziya və internetdən informasiya alması bir neçə dəfə artıb. Bəziləri eyni videoları uşaq kimi on dəfə izləməyə hazırdır. İnformasiya paylaşımı və qəbulu o qədər artıb ki, aparıcı sosial şəbəkələr – Facebook, Youtube və s. hamının öz məlumatını vaxtında yükləyə və izləyə bilməsi üçün videoməzmunun keyfiyyətini aşağı salıb. Deməli, bu sahə pandemiyaya görə geriləmir, artır, böyüyür. Özü də bu sahə neftin qiymətindən və büdcədən ayrılmalarla birbaşa əlaqəli deyil. Bu da Azərbaycan biznesi üçün qeyri-adi imkanlar yaradır.

Düzdür, medianın durumu – qeyri-şəffaflığı, indiyə kimi böyük holdinqlərin onu partnyor deyil, təhlükə mənbəyi kimi görməsi inkişafa yardım etmirdi. Böyük bizneslər ayrı-ayrı fərdlərə məxsus mediaların “əlində qalır”, onlarla müxtəlif “razılaşmalar” bağlayırdı və ya durmadan reklam verməyə məcbur olurdular. Amma bu medialar əsasən qeyri-professionallar tərəfindən idarə olunduğuna görə onlara biznes kimi baxılmırdı. (Kənardan pul kəsilən kimi media çökür.)

Ölkədəki böyük biznesin diqqətinin bu sahəyə yönələcəyini, bunun ilin əvvəlindən baş verəcəyini proqnozlaşdırırdım. Pandemiya ilə əlaqədar bu prosesin daha da sürətlənəcəyini gözləmək olar. İndi hansı holdinqlər irəli düşsələr, qazanacaqlar. Əsas məsələ bu sahəyə pul aparan deyil, pul gətirən kimi baxmaqdır. Birinci növbədə medianın gəlir (birbaşa və ya qiyabi) gətirmədiyini deyənlərdən uzaq durmaq lazımdır.

Böyük bizneslər və ya özlərini böyük bilənlər media qurumları yaradırlarsa, bu sahədə müəyyən dəyişikliklər olacaq. Sözsüz ki, belə olan halda bir müddət sonra daha güclü media orqanlarının ortaya çıxacağını gözləmək olar.

Müəllifin başqa yazıları:

Maraqlı başlıqla istifadəçini aldatmağın 10 yolu

Jurnalistlər işlədiyi saytların auditoriyasından xəbərsizdir

“Turistləri Ümrə yerinə Rio karnavalına apardı” yalanı necə ifşa oldu?

Mediamızı idarə edən gözəgörünməzlərin adları

Azərbaycan mediasının bacarmadığını avtobus şirkəti etdi

Jurnalistlərdə özünüsenzuranın Azərbaycansayağı səbəbi və nəticəsi

Casus jurnalistlər, hərbi zavodlar və bölgələrimiz

Susdurmağa çalışanlar, ya da özünüsenzuranın yeni növü

Əməkdar jurnalistin qətli

Koronavirus mediamızı dəyişə bilməz

Koronavirusu öldürərkən başqa xəstəliklər arta bilər

Yerüstü piyada keçidi açılıb

  • 03 Aprel 2020

Büdcənin birinci rübü

  • 03 Aprel 2020

Son materiallar

comments
ManşetVideo

Prezident İlham Əliyev mətbuat konfransı keçirib VİDEO

comments
Dünyanın səsiManşetŞərh

Rusiyanın apardığı “psixoloji müharibə”nin sirləri – “Le Figaro”

comments
ManşetŞərh

Sehrli çubuğa ümid olan…

comments
ManşetŞərh

İki ayın məzənnələri

Rəylər

Do not miss

comments
ManşetVideo

Prezident İlham Əliyev mətbuat konfransı keçirib VİDEO

Son materiallar

comments
ManşetVideo

Prezident İlham Əliyev mətbuat konfransı keçirib VİDEO

comments
Dünyanın səsiManşetŞərh

Rusiyanın apardığı “psixoloji müharibə”nin sirləri – “Le Figaro”

comments
ManşetŞərh

Sehrli çubuğa ümid olan…

comments
ManşetŞərh

İki ayın məzənnələri

comments
ManşetŞərh

Nikah və boşanma statistikası

comments
ManşetXəbər

Prezident: “Bizim səbrimizi sınamasınlar”

comments
Dünyanın səsiManşetXəbər

Köçəryan istefa tələbinə dəstək verdi

comments
ManşetTribunaYazarlar

Güvən mənə, inanım sənə

comments
Dünyanın səsiManşetXəbər

Ermənistanda dövlət çevrilişi ehtimalı

comments
ManşetTribunaYazarlar

Ağıllı idarəçilik

comments
ManşetŞərh

Şaxtalı rəylər

comments
ManşetŞərh

İşsiz sayını gizlədəndə…

comments
ManşetXəbər

Bölgələr üzrə əmanət

comments
ManşetXəbər

Aksiya işi: mühakimə olunanlar üç qrupa bölündü

comments
Dünyanın səsiManşetTribunaYazarlar

Baydenin Qafqaza dəstəyi Rusiyanı geri oturda bilər – “The Hill”

comments
ManşetTribunaYazarlar

Qafqaz Albaniyası irsi: tariximizə yiyə duraq

comments
Dünyanın səsiManşetXəbər

Rusiyanın nə qədər borcu var?

comments
ManşetXəbər

Təbrik və inam

comments
Dünyanın səsiManşetXəbər

Arif Hacılıdan uyğur çağırışı

comments
ManşetXəbər

Bölgələrin krediti

Copyright © 2020
  • Saytın xəritəsi
  • Əlaqə
  • Müəllif hüquqları
  • Haqqımızda