2015-ci ildə ABŞ-da ümumi onlayn reklamda xərclərin yarısından çoxu (52,4 faiz) mobil reklamın payına düşəcək. “eMarketer” analitik agentliyinin yeni hesabatında belə deyilir.
Agentliyin qiymətləndirməsinə görə, il ərzində mobil reklam bazarının həcmi 59 faiz artaraq 30,45 milyard dollara çatacaq.
Mobil reklama xərclərin artması istehlakçıların tələbatı ilə əlaqədardır. “eMarketer”in qiymətləndirməsinə görə, yaşlı amerikalılar mobil qurğularda aktivliyə gündə 2 saat 51 dəqiqə sərf edirlər. Bu vaxtın yarısından çoxu və ya 1 saat 31 dəqiqəsi smartfonlarda sərf edilir.
Məlumatı Mincom.gov.az saytı Searchengines.ru-ya istinadla yayıb.