Prezident İlham Əliyev “Elektron prokurorluq” informasiya sisteminin əsasnaməsini təsdiqləyib. Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi informasiya sisteminin dövlət informasiya ehtiyatları və sistemləri ilə əlaqələndirilməsini təmin etmək tapşırığı alıb.
3 mart 2022-ci il fərmanı ilə rəsmiləşən əsasnaməyə görə, “Elektron prokurorluq” informasiya sistemindən istifadə ödənişsizdir. Sistem vasitəsilə bunlar təmin edilir:
– informasiyanın toplanması, emalı, axtarışı, təhlili və ötürülməsi;
– informasiya sistemindən eyni zamanda çoxsaylı istifadəçilərin istifadə etməsinin mümkünlüyü;
– təhlükəsizlik və məlumatların mühafizəsi;
– prokurorluğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə həyata keçirilən icraatlarda iştirak edən şəxslərin zəruri məlumatlarının real vaxt rejimində yoxlanması və informasiya sistemində olduqda şəxsdən tələb edilməməsi;
– prosessual sənədlərin layihələrinin hazırlanması;
– prokurorluğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə həyata keçirilən icraat zamanı tələb olunan məlumatların elektron formada əldə edilməsi;
– informasiya sisteminin iştirakçıları və istifadəçilərinin müraciətləri və digər sənədləri elektron formada tərtib etməsi, göndərməsi, qəbulu, sənədlərin elektron qeydiyyatı və elektron dövriyyəsi, aidiyyəti prosessual sənədlərin gücləndirilmiş elektron imza ilə təsdiq edilməsi;
– prokurorluğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə həyata keçirilən icraatların elektron qaydada aparılması;
– prokurorluğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə həyata keçirilən icraatda iştirak edən şəxslərə məlumatların elektron qaydada (elektron kabinet, elektron poçt və SMS vasitəsilə) çatdırılması;
– qanuna uyğun olaraq prosessual hərəkətlərin müvafiq şəxslərin bilavasitə iştirakı olmadan videokonfrans əlaqə sistemindən istifadə edilməklə həyata keçirilməsinə imkan yaradılması;
– prokurorluğun fəaliyyət istiqamətləri üzrə həyata keçirilən icraatlarla bağlı prosessual müddətlərə riayət olunmasına nəzarət edilməsi və müddətlərin bitməsi ilə bağlı xəbərdaredici funksiyaların olması;
– qəbul edilən qərarlar barədə məlumatların qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq aidiyyəti dövlət orqanlarına (qurumlarına), bələdiyyələrə, hüquqi və fiziki şəxslərə göndərilməsi;
– informasiya sisteminin istifadəçiləri və iştirakçıları üçün elektron kabinetin yaradılması;
– prokurorluğun fəaliyyəti ilə bağlı təhlil və statistikanın elektron qaydada aparılmasının təmin edilməsi; məlumatların sistemləşdirilmiş şəkildə saxlanması.