Təhsil Nazirliyi telefon məlumat mərkəzinə (“Qaynar xətt”: 146) daxil olan zənglərin və vətəndaşların qəbulu mərkəzində göstərilən xidmətlərin statistikasını açıqlayıb. Rəsmi hesabata görə, 2019-cu ilin may ayında mərkəzlərə ümumilikdə 18 min 866 müraciət daxil olub. Telefon məlumat mərkəzində 15 min 723 zəngin qəbul edildiyi, vətəndaşların qəbulu mərkəzində 3 min 143 vətəndaşa xidmət göstərildiyi bildirilir.
1710 ( 864 ərizə, 846 məktub) qəbul olunub.
Müraciətlərin daha çox birinci siniflərə qəbul, müəllimlərin yerdəyişməsi, işə qəbulu və digər bu kimi məsələləri əhatə etdiyi vurğulanır.