Təhsil Nazirliyi telefon məlumat mərkəzinə (“Qaynar xətt”: 146) daxil olan zənglərin və vətəndaşların qəbulu mərkəzində göstərilən xidmətlərin statistikasını açıqlayıb.
Rəsmi hesabata görə, 2018-ci ilin iyun ayında vətəndaşlarla iş bölməsinə ümumilikdə 8828 müraciət daxil olub. Telefon məlumat mərkəzində 5495 zəng qəbul edilib, vətəndaşların qəbulu mərkəzində 3333 vətəndaşa xidmət göstərilib.
Vətəndaşların qəbulu mərkəzində 795 sənəd (464 ərizə, 323 məktub, 8 digər sənəd) qəbul olunduğu bildirilir.
Nazirliyə müraciətlər daha çox müəllimlərin yerdəyişməsi və işə qəbulu, ali təhsil sənədlərinin (diplomların) tanınması, müəllimlərin diaqnostik qiymətləndirilməsi və ümumtəhsil məktəblərinin 1-ci siniflərinə qəbul məsələlərini əhatə edib.