2016-cı ilin noyabr ayında Təhsil Nazirliyinin telefon məlumat mərkəzinə (“Qaynar xətt” xidməti: 146) daxil olmuş zənglər və vətəndaşların qəbulu mərkəzində vətəndaşlara göstərilmiş xidmətlərlə bağlı statistika açıqlanıb.
Rəsmi hesabata görə, ötən ay vətəndaşlarla iş bölməsinə 13568 müraciət daxil olub. Telefon məlumat mərkəzində 10291 zəng (2015-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 1,2 dəfə çox) qəbul edilib. Vətəndaşların qəbulu mərkəzində isə ötən ay 3277 vətəndaşa xidmət göstərilib. 1582 sənəd (484 ərizə, 727 məktub, 371 digər sənəd) qəbul olunub və qeydiyyata alınıb.