Ailənin iqtisadi durumu təhsilin keyfiyyətinə necə təsir göstərir? İqtisadçı ekspert Rövşən Ağayev buna nəzər salıb.
Transparency.az-ın məlumatına görə, ekspert Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının ötən il bir neçə məktəbdə apardığı monitorinq imtahanın nəticələrini təhlil edərək yazır: “Təhsilin keyfiyyətini itirməsində təhsil sisteminin idarəçiliyində olan problemlərin, sistemdaxili qərar qəbulunda və mexanizmlərdəki yanlışların payı həlledici olsa da, sistemdənkənar problemləri də kənara qoymaq doğru deyil. Söhbət ilk növbədə ölkədəki sosial-iqtisadi problemlərdən, ailələrin iqtisadi imkanlarından gedir. Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının 2015-ci ildə şagirdlər arasında keçirdiyi sorğu da bunu təsdiqləyir. Komissiya sorğunu ölkənin 48 şəhər və rayonundakı 257 məktəbin 6-cı və 7-ci siniflərində Azərbaycan dili və riyaziyyat fənləri üzrə imtahan zamanı keçirib. Sorğunun nəticələrinə görə, ailədə valideynlərin iş problemi olduğunu söyləyən şagirdlərin imtahan nəticələri daha pis olub. Hər iki valideyni işləyən şagirdlərin Azərbaycan dili fənnindən orta balı 5,56, bir valideyni işləyən şagirdlərin orta balı 5,13, heç bir valideyni işləməyən şagirdlərin orta balı 3,74 olub.
Riyaziyyat fənni üzrə imtahanda da oxşar vəziyyət meydana çıxıb: hər iki valideyni işləyən şagirdlərin orta balı 3,6, bir valideyni işləyən şagirdlərin orta balı 3,17, heç bir valideyni işləməyən şagirdlərin orta balı 2,34 olub.
Yeri gəlmişkən, hökumətin rəsmi statistikasına görə, ölkədə işsizlik 5 faizi ötmür. Amma Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının sorğusunda iştirak edən əyalət şagirdlərinin 10,41 faizi deyib ki, valideynlərinin hər ikisi işsizdir. Bütün kontingent üzrə (Bakı da daxildir) sorğunun nəticələrinə görə isə şagirdlərin cəmi 24 faizi hər iki valideyninin işə sahib olduğunu qeyd edib. Ailələrin 76 faizində isə ən azı bir valideyn işsizdir”.