Tədqiqatlar göstərir ki, xəbəri sosial şəbəkələrdə axtaran jurnalistlərin sayı getdikcə artır.
15 ölkənin 500-ə yaxın jurnalistinin işi təhlil edilib və bəlli olub ki, jurnalistlərin 47%-i fakt toplamaq və ya baş verənlərin təsdiqini tapmaq üçün Twitter-dən istifadə edir. 35%-i eyni məqsədlə Facebook-a üz tutur. Bloqlar isə əlavə informasiya mənbəyi kimi jurnalistlərin 30%-ni maraqlandırır.
Bütün bunlara baxmayaraq sosial media hələ də bir məlumat mənbəyi kimi piarla məşğul olan şəxsləri və təşkilat nümayəndələrini əvəz edə bilmir.
Bundan başqa tədqiqatlar göstərir ki, öz saytlarına sosial kontentlər əlavə etməyən xəbər buraxılışlarının sayı son 4 ildə iki dəfə aşağı düşüb və sürətlə də düşməkdə davam edir.
Günel Tağıyeva