Ölkəyə avtomobil idxalının azalması atmosferin daha çox çirklənməsi ilə nəticələnə bilər. Transparency.az-ın məlumatına görə, təzə avtomobil qıtlığını şərh edən iqtisadçı Qubad İbadoğlu belə yazır. Ekspert ötən illərin idxalına nəzər salır: “2010-cu ildə ölkəyə 51 min 824, 2011-ci ildə 64 min 916, 2012-ci ildə 89 min 652, 2013-cü ildə 94 min 879, 2014-cü ildə 57 min 615, ötən il isə 23 min 765 ədəd avtomobil idxal edilib. Göründüyü kimi, son 5 ildə ölkəyə ən çox minik avtomobili 2013-cü ildə gətirilib. Ötən il həmin illə müqayisədə minik avtomobillərinin idxalı 4 dəfəyədək azalıb. 2016-cı ilin ilk 3 ayında həmin mal mövqeyi üzrə idxal göstəricisi 1235 ədədə düşüb. Belə gedişlə cari ildə ölkəyə 5 min ətrafında avtomobil gətirilməsi gözlənir, bu da ötən ilin göstəricisindən ən azı 4 dəfə aşağı olacaq.
Hazırda ölkədə 1 milyondan çox şəxsi minik avtomobili qeydiyyatdadır. Bu göstərici 1990-cı illə müqayisədə 5 dəfə, 1995-ci illə müqayisədə 4 dəfə, 2005-ci ilin göstəricisi ilə müqayisədə 2 dəfədən də çoxdur. Ötən 10 il ərzində avtomobillərin sayı ilə yanaşı onun modellərində də xeyli dəyişiklik qeydə alınıb. 10 il əvvəl şəxsi avtomobil parkında Rusiya istehsalı olan “Lada” və digər markalı avtomobillər üstünlük təşkil edirdisə, hazırda alman istehsalı olan “Mersedes-Benz” və digər markalı avtomobillər çoxdur.
Avtomobillərin idxalındakı kəskin azalma maşın-avadanlıq parkının yenilənməsinə mənfi təsir göstərəcək, köhnə maşınların xüsusi çəkisini ildən-ilə artıracaq. Belə olan halda da avtomobillərdən çıxan tullantıların miqdarı çoxalacaq, xüsusilə də Bakı və Gəncə şəhərlərində atmosferi daha da çirkləndirəcək”.