Azərbaycanın müdafiə sektoru çox yüksək korrupsiya riski ilə üz-üzədir. “Beynəlxalq Şəffaflıq” təşkilatının müdafiə və təhlükəsizlik proqramı çərçivəsində aparılmış yeni araşdırmaya əsaslanan hesabatında belə deyilir.
Transparency.az xəbər verir ki, araşdırma nəticəsində təşkilat “Hökumətlərin müdafiə sahəsində antikorrupsiya indeksi”ni hazırlayıb. Dünyada müdafiə sektorlarının korrupsiyaya meyl səviyyəsini qiymətləndirmək üçün 77 ballıq sorğudan istifadə edilib. 128 ölkənin korrupsiyaya qarşı hazırlıq səviyyəsi A-dan (aşağı risk) F-ə (böhranlı risk) qədər olan dərəcə əsasında sıralanıb. Azərbaycan Avropanın ən çox korrupsiya riski təhlükəsi altında olan ölkələrindən biri kimi E səviyyəsində qiymətləndirilib.
Hesabata görə, NATO-nun üzvü olan ölkələr arasında müdafiə sektorunun ən az korrupsiya riski ilə üz-üzə olduğu ölkə Böyük Britaniyadır. Britaniya “Hökumətlərin müdafiə sahəsində antikorrupsiya indeksi”ndə A qrupunda yeganə ölkədir. B qrupunda (korrupsiya riskinin aşağı olduğu ölkələr) Belçika, Kanada, Danimarka, Almaniya, Latviya, Norveç, Polşa, ABŞ qərarlaşıb. Bolqarıstan, Xorvatiya, Çex Respublikası, Fransa, Yunanıstan, Macarıstan, İtaliya, Litva və İspaniyanın müdafiə sektorunda korrupsiya riskinin səviyyəsi “orta” qiymətləndirilib (C qrupu). NATO üzvləri arasında müdafiə sektorunda korrupsiya riskinin yüksək olduğu ölkələr qrupunda (D qrupu) iki ölkənin adı var: Türkiyə və Portuqaliya.
NATO-nun tərəfdaş olduğu dövlətlərə gəlincə, burda Azərbaycan korrupsiya riskinin “ən yüksək” olduğu üç ölkədən biri kimi göstərilib. Digər iki ölkə Əfqanıstan və Özbəkistandır. Ermənistan və Ukrayna müdafiə sektorlarında korrupsiya riskinin “yüksək” olduğu ölkələr kimi göstərilib. Gürcüstandakı vəziyyət “orta” qiymətləndirilib.
Hesabatda qeyd olunur ki, Azərbaycanda 2012-2015-ci illər üzrə Korrupsiyaya Qarşı Milli Fəaliyyət Planı və son vaxtlar yüksək rütbəli hərbi qulluqçuların işdən azad olunması kimi həyata keçirilmiş islahatlar hələ ciddi nəticələr verməyib: “Azərbaycanda yüksək rütbəli hərbi qulluqçuların hesabatlılığı aşağı səviyyədədir, parlamentin müdafiə xərcləri və siyasəti üzərində güclü nəzarət imkanları yoxdur. Azərbaycanın müdafiə xərcləri 2015-ci ildə 27% artsa da, bu vəsaitlərin xərclənməsi qeyri-şəffaf olaraq qalır. Parlament müdafiə sahəsində olan xərclərin planlaşdırılmasında cüzi rol oynayır, hərbi büdcə üzrə daxili və kənar auditlər keçirilmir, audit nəticələri ictimaiyyətə açıqlanmır”.