Noyabrın 20-də qeyri-hökumət təşkilatları, xarici dövlətlərin qeyri-hökumət təşkilatlarının filial və ya nümayəndəliklərinin xarici maliyyə mənbələri hesabına xidmətlər göstərməsi və ya işlər görməsi haqqında müqavilələrin qeydiyyata alınması qaydası dərc olunub. Qayda Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə təsdiq edilib (Nazirlər Kabinetinin qərarı).
Transparency.az xəbər verir ki, qaydaya əsasən, xidmət göstərən (iş görən) qeyri-hökumət təşkilatı müqavilələri bağlandığı tarixdən 15 gündən gec olmayaraq qeydiyyata alınması üçün Ədliyyə Nazirliyinə təqdim etməlidir. Müqavilələrin qeydiyyatı bildirişlə təsdiqlənir. Əks halda bank əməliyyatları və hər hansı digər əməliyyatlar aparıla bilməz.
Müqavilənin qeydiyyata alınması üçün ərizəyə aşağıdakı sənədlər əlavə edilir:
– müqavilənin, o cümlədən əlavə müqavilənin və ya ona edilmiş dəyişikliyin tərəflərin imzaladığı əslinin nüsxəsi;
– göstərilən xidmətlərin və ya görülən işlərin sifarişçisi olan əcnəbi və ya vətəndaşlığı olmayan fiziki şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti;
– göstərilən xidmətlərin və ya görülən işlərin sifarişçisi olan xarici hüquqi şəxsin qeydiyyatını, kommersiya və ya qeyri-kommersiya olduğunu təsdiq edən sənədin (ticarət reyestrindən çıxarışın, qeydiyyat şəhadətnaməsinin) surəti;
– müqavilə üzrə göstərilən xidmətlər və ya görülən işlər barədə sifarişçi tərəfindən imzası ilə təsdiq olunmuş ətraflı məlumat (məqsədi, müqavilənin başlama və başa çatma tarixi, mövcud vəziyyət, gözlənilən nəticə, faydalanan şəxslərin dairəsi, iş və xidmətin həcmi, göstəriləcəyi yer və məbləği);
– xidmət göstərən (iş görən) şəxslərin adından başqa şəxs ərizəni verdiyi halda onun səlahiyyətini təsdiq edən etibarnamə;
– müqavilə qanuni təmsilçi olmayan şəxs tərəfindən imzalandıqda onun müvafiq səlahiyyətə malik olması barədə sənədin surəti;
– müqavilənin digər icraçıları olduqda, onlar barədə məlumat.